maandag 3 mei 2010

Slotakkoord..

Zo. Nog maar een paar uur.. en dan zit het er op.. Mijn enorme reis. Het avontuur.. Het is jammer..maar toch ook fijn (wijze les die ik van Hennie Huisman heb meegekregen in mijn jonge jaren:))

De dagen, weken, maanden zijn voor mij voorbij gevlogen! Het was spannend, boeiend, ontroerend (huh) , geweldig, inspirerend alles! Onbeschrijfelijk!

De laatste paar weekjes getourd in Amerika, van LA naar San Diego van San Diego naar Las 'foking' Vegas! en van Vegas naar eindpunt San Francisco!

Ik raas even over de steden heen want ik heb nog maar paar minuten over op me internet kaart en tja ik ben op het einde van me reis dus het geld is ook niet meer volop aanwezig..en ik zie jullie toch allemaal hopelijk binnenkort dus dan kan ik het allemaal wat uitgebreider vertellen! Misschien wel nog wat sappiger als we er een biertje bij drinken (op jullie kosten uiteraard ;))

San Diego... tjonge heb daar zo'n treintje achtig ding genomen.. in de hoop dat ie ook terug zou keren naar de plek waar ik opstapte..heel de stad gezien maar dat ding keerde niet terug naar de plek waar ik opstapte.. kon ik van west naar oost lopen of van noord naar zuid (had me compas niet bij dus vergeef me) en dat was een eind..zo dat was San Diego..heel mooi! echt heel mooi!

En toen op naar Vegas! Wat een reis..8u in de ochtend begonnen..9u kwam ik in mijn hotelkamer met kingsize bed, eigen badkamer alles aan! Midden op 'the strip' dus lekker uitzichtje..volgens mij kan je vegas vanuit de ruimte zien al die lampjes..niet normaal! Na een van de beste opfrissers te hebben gepakt in me kamer op naar de gokvloer en mijn sin city ervaringen opdoen.. paar uur later, vele dollars lichter, vele biertjes zwaarder naar bed.. man man man..Sin City..is Sin City.. Heb na deze avond niet meer gegokt..ben naar een hostel verhuisd, dus weg rijke illusie..ik was niet voor het vegas-geluk geboren klaarblijkelijk..

Grand Canyon..op een opa en oma tour meegeweest..maar serieus de natuur is zo machtig! zo mooi! Kijk de foto's die zeggen meer dan woorden.. of beter ga erheen want de foto's zeggen niet eens alles..

En toen San Fran..de laatste stad, de laatste bestemming op mijn route.. Misschien wel hoogtepunt tot nu toe in Amerika.. wat een gruwelijke stad! En alcatraz natuurlijk en alles! sorry jongens dit verhaal slaat nergens op! Als jullie meer willen weten de spannende, leuke verhalen willen horen?? Bel me als ik weer in NL ben en we gaan lekker wat drinken, bijouwehoeren, nog meer drinken en slap lullen! Ik heb zin om jullie allemaal weer te zien, te spreken, een hand te geven, een kus te geven, een knuffel te geven en een patatje van braadspit te eten.. haha heerlijk!

tot snel kameraden, mooie dames, lieve familie en alles en iedereen die mijn blog leest die zichzelf niet onder die drie doelgroepen thuis vind horen! Maak je borst(en) maar nat want deze jongen komt zo hard!

1 opmerking:

  1. Welkom thuis neef, ik voel een beetje met je mee en ik zal je verhalen en foto's missen.
    Ga maar gauw weer, Zuid Amerika lijkt me wel wat. ;-D
    'k zie je 30 mei?

    BeantwoordenVerwijderen