zaterdag 28 november 2009

hello..goodbye..

9 opmerkingen:

  1. Heey niels,

    We houden je in de gaten!! Goede reis, en we zien je foto`s wel verschijnen!!

    Gr Rob en Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend hoor! Ik wens je een hele fijne reis (ben stiekem wel jaloers) en bereid je voor op een cultuurshock als je in Aziƫ rondreist.

    Reken maar dat ik je blog ga volgen. Heb je een kleine onopvallende camera bij je? Gebruik het als visueel dagboek, daar heb je later veel plezier van. Met digitaal hoef je minder op het aantal foto's te letten als indertijd met film.

    Ik ging met zes diafilms naar Nieuw-Zeeland en heb onderweg er nog een paar bijgekocht. Er is weinig van overgebleven.

    Maar genoeg geleuterd, doe voorzichtig en vooral: geniet ervan!

    Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier ouwe!
    Doe Laos de groeten van me!

    Ed

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Niels,

    Het is hier in Nederland prachtig weer, veel zon en 30 graden! Geweldig gewoon! Hoe is het daar kerel, koud zeker?

    Alle gekheid op een stokje.

    Veel plezier met jouw avontuur! Ik blijf het volgen vanuit het spannende Nederland.

    Groeten,

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed om te horen dat je heel bent aangekomen..spreek je snel!
    1low

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Mattie,

    Goed te horen dat de vlucht goed is gegaan! Veul plezier.

    P1L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nelis! Hoe is het jonge??
    Wij hebben morgen lekker Sinterklaas!

    x
    Menko
    ps: ik ben gewoon jaloers denk ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lieverd,
    Leuk verhaal! Verheug me op de volgende verhalen en foto,s We houden contact.
    XX mam en pap

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Niels,

    HULP TROEPEN ZIJN ONDERWEG!!!

    Ik stuur mijn kleine zusje (Marion) even richting Australie. Ze zal zich stationeren in Brisbane om het een en ander uit te zoeken voor je.
    Ze is te bereiken op lokaal nummer
    +61 407035382. En zal voor het onderzoek een maand uittrekken om begin april verslag te brengen in Veghel.

    Groet, Marein

    BeantwoordenVerwijderen