vrijdag 4 december 2009

van Bangkok naar Rayong..

He he!!
daar is ie dan, de slechtst voorbereidde bp'er allertijden...
Na een lange vlucht aangekomen in Bangkok, wat een stad.
Warm, niet erg lekker ruikend, verkeer..veel verkeer.. niet zo mijn ding denk ik!
Maar mijn kamer en hostel waren wel goed, 2persoonsbed, eigen douche en wc.. ik kon even lekker bijkomen.. Beetje over Koa San Road (schrijf je dat zo?) gelopen, druk.. waarom spreekt er bijna niemand fatsoenlijk Engels?? 'S avonds lekker biertjes gedronken op me balkonnetje met een mooi muziekje erbij..prachtig.. zo ook de 2e avond.. Nee Bangkok ik ben blij dat ik er weg ben!

Op naar Rayong! Ten zuiden van Bangkok...ja de plannen zijn geweizigd! Wilde eigenlijk meteen noordwaarts trekken maar ben nu op bezoek bij Henk Ting Tang (gekke henkie)! Te gek hier!
Het was een helse trip om er te komen, werd genaaid door een Tuk Tuk- (voor mij mag je het omdraaien) en waarom spreekt niemand Engels!? of zei ik dat al??

Maar goed, bij Henk en Ta aangekomen werd alles anders! De weg in de bus was al indrukwekkend, Thailand is mooooi! En bij Henk is het lekker rustig... Mooi stuk land, leuke mensen, ja het bevalt me hier wel! Gisterenavond lekker met zijn tweeen bier gedronken en een Thaise rum..lekker warm! haha

Over een paar daagjes toch weer richting het noorden (chiang mai)..ben benieuwd!

De slechts voorbereidde bp'er houdt jullie op de hoogte!

7 opmerkingen:

  1. Zo'n eind vliegen naar zo'n exotisch land en dan alleen bier zitten zuipen? ;-)

    Wij zijn het hier in NL niet gewend Niels maar je moet daar wel overal afdingen, als je de helft betaald (overeengekomen)van wat ze oorspronkelijk vragen dan betaal je hoogstwaarschijnlijk al te veel! Zeker als rijke westerse (lange blonde) blanke. ;-)

    Meer foto's graag. LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hoeft je niet goed voor te bereiden om bier te drinken en Thaise rum, ha, ha.

    Veel plezier verder!

    Groeten,

    Annelies & Peter

    PS Feyenoord-Groningen 3-1 met een uitblinkende Babovic

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aii..ziet er pijnlijk uit die naald..zie wel dat je al flink bruin bent he kaaskop!
    wat staat er nou op je rug?
    1low

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Mattie,

    Leuke foto's en vette tattoo!!!

    P1L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niels de eerste foto's zien erg goed uit
    ( vooral dat bordje rijstepap ) wij blijven je volgen.

    Anita en Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Omgg niels haha, net een week in thailand en nu al een tattoo! Vet cool en vet pijnlijk!

    have fun x, Amé

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hi,niels! leuk om te horen dat je het bij ons goed naar je zin hebt gehad.wij vonden het ook leuk dat je er was. en je weet ons nu te wonen dus kom gerust nog eens langs. mooie foto's van ayutthaya. en in sukothai zal het net zo mooi zijn. we hebben gisteren maar een paar pilsjes op je verjaardag gepakt en je krijgt de groeten van peter. groetjes ta en henk

    BeantwoordenVerwijderen