maandag 11 januari 2010

van stad naar stad...

Zo daar ben ik weer! Maar nu in een ander continent!

Na Vang Vieng nog een paar daagjes doorgebracht in Bangkok.. ik kwam daar 2januari om 5.30u 'sochtends aan na een busrit die begon op 1januari 13.30u... Slim als ik was had ik geboekt voor de 2e dus mijn kamer was nog bezet toen ik aankwam...kon ik in de lobby op de bank slapen tot mijn kamer vrij kwam! Je moet alles een keer meegemaakt hebben maar erg comfortabel was het niet helaas...

Maar goed, uiteindelijk allemaal goed gekomen en wat geslapen.. En toen! Mijn pakken opgehaald! 2stuks op maat gemaakt..deze jongen ziet er sjiek uit als ie terugkomt! Moet wel een beetje serieus genomen worden als ik werk moet gaan zoeken he!...(niet aan denken,niet aan denken!!) ;)

In Vang Vieng een meisje uit Bangkok leren kennen, dus de laatste twee dagen in thailand met haar wat gaan eten en uit geweest. Super gezellig, zij kan ouwehoeren!

Maar genoeg over Thailand! N
Na een vlucht van 9u aangekomen in Sydney!!
Wat een stad! Ik wil hier wonen! (sorry thuisfront ;))

Het is hier mooi, schoon, je hebt zon, je hebt strand, mooie haven, mooie gebouwen, veel musea (ja serieus he!) alles is mooi hier! (ja ook de vrouwen!:))
Trouwens als ik had geweten dat iedereen hier zo getraind was had ik ook wat meer energie in de sportschool gestoken i.p.v. de Mc'Donalds! Ik ben de enige dunne met een bierbuikje...!

Maar ben ervan overtuigd dat dat buikje er binnen een maandje vanaf is..het is hier namelijk ontelbaar keer zo duur als in Azie, er is dus hoop ;).

De dag dat ik aankwam had ik het geluk dat het eerste hostel waar ik aankwam een bed vrij had. Ik kwam om 6u sochtends aan dus even geslapen en rond 2u richting het Park gegaan om bij te komen van mijn Jet lag. Meteen Sydney's meest herkenbare spot gespot..Opera-gebouw! En meteen verbrand..de zon hier is gemeen, je voelt hem niet branden maar je verbrand levend als je niet oplet!

Heb inmiddels een gallerie van Ken Done (bekende australische schilder/kunstenaar..kende hem ook niet..)bezocht. Ben naar Bondi-beach geweest met Oscar en Henrik en gisteren naar Sydney tower en de bios..ook met Oscar en Henrik. Dus ik vermaak me wel! Heb al bijgeboekt tot de 17e.. wil het olympisch dorp nog bezoeken, wat musea..nog een paar keer naar het strand want het is hier zo lekker weer! (haha) En gewoon laidback verder...

Ik ga weer wat foto's uploaden, misschien interessanter!

Tot snel!

3 opmerkingen:

  1. he niels,

    Fijn weer om wat van je te lezen!!
    En weer prachtige foto's er op gezet!!
    Je blijft daar nu tot de 17e dus we zijn benieuwd wat je verder nog gaat doen allemaal!
    dikke kussen van de kids en groetjes van kees natuurlijk ook!!
    liefs marietje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Niels,

    Rare vogels die Australiers!

    "Waar zit ie? Hij zit nie in cincinaty city zit ie. Hij zit in sidney city zit ie."

    Groeten,

    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Niels, eindelijk kunnen wij ook reageren.
    Wij wisten niet hoe we met jou moesten contacten
    maar nu is het gelukt.
    Volgens ons vermaak jij je prima daar.Australie lijkt ons ook super, alleen zo ver weg.Misschien
    maar goed dat je een bierbuikje hebt want als je op zo,n afstand verkering krijgt dan weten wij het ook niet!
    Heel veel lieve groetjes, Pieter,Miranda & kids

    BeantwoordenVerwijderen