zondag 21 maart 2010

Great ocean road...

Hey hey!

So...alweer een paar daagjes met de dames en de camper onderweg! Al helemaal van Melbourne naar Adelaide gereden.. En een hoop meegemaakt! Van bijna ongelukken met overstekende kangeroos tot super mooie uitzichten langs de kust.. Een en al avontuur!

De eerste avond met nog een ander groepje ergens langs het strand overnacht.. ik sliep als een roosje! Na een leuk drankspelletje, de nodige lol en bekentenissen en een rustgevende oceaan op de achtergrond was ik totaal relax... En wat denk je van opstaan met de zon op je kop..de verkoelende oceaan als badje en een eitje als ontbijt? Niet slecht toch voor een bijna bankrupte backpacker??
(oja, dat bankrupte is echt waar dus als jullie het zielig vinden en jullie me vanuit het schitterende welvarende holland willen steunen? mijn bankrekeningnummer is: 671241532...)

Het uitzicht wat ik onderweg meemaak is niet normaal mooi! Tot nu toe is het een uitstekend plan gebleken om met het campertje op pad te gaan! We hebben wel serieus bijna een keer een kangeroo doodgereden maar goed dat maakt het dan weer extra spannend! Net als iedere dag een gratis slaapplaats zoeken... we nemen ons iedere dag voor dit redelijk vroeg te doen maar dat is tot nu toe de meeste keren nog niet gelukt! Dus belanden we op plaatsjes in de middle of nowhere of voor een tankstation omdat de benzine bijna op is.. of bij een helicopter staplaats..word je 's ochtends lekker vroeg wakker! Maar het campingleven bevalt me wel!

En met de twee dames? Tja...ik maak wat mee! Maar tot nu toe geen diva-gedrag, en zelfs dat kan ik denk ik wel handelen.. Gaat allemaal prima!

Vanavond in Adelaide even kijken hoe het nachtleven is..maandag dus dat zal wel tegenvallen maar ja..zou zonde zijn als ik het niet probeer!

Ik upload deze keer twee mapjes met foto's...eentje van de weg naar Adelaide en eentje van foto's die andere mensen tot nu toe (dus van Thailand tot nu) van mij hebben gemaakt... :)
leuk he...

Oja.. er heeft tot nu toe nog maar 1 iemand (mijn lieve nichtje Aukje :)) gereageerd op de quizvraag van twee verhaaltjes geleden volgens mij...en ik zit er toch nog mee in me maag...

1 opmerking:

  1. he niels,

    ben weer een beetje bijgelezen, we hadden hier een kleine stroom storing {pc kaduk} op het eiland maar heb nu gewoon 3 verhalen achter elkaar tis net een klein romannetje die je in de vakantie leest!!
    maar weer prachtig geschreven en super mooie foto's sommige zijn een beetje vaaaagg maar er zitten echt prachtige posters bij!

    geniet ervan met die 2 meiden in een campertje {van het mooie uitzicht he} en dikke kussen van de kids hier ook!!
    afgelopen zaterdag waren de jongens vroeg thuis, wedstrijd was in d erust afgelast van wege de hoosbui in r'dam! wordt nu volgende week woensdag waarschijnlijk de 2e helft gespeeld {misschien vindt je het leuk om te weten, zo niet vergeet je het lekker}dus te hopen dat ze die 1-1 naar een ander level kunnen brengen.

    maar goed, niels geniet ervan en w ekijken uit naar je volgende adventure en foto's

    liefs marietje & kees

    BeantwoordenVerwijderen