maandag 15 maart 2010

Melbourne...

Tja...morgen ga ik alweer weg uit Melbourne.. Vandaag een camper-van gehuurd, met de twee NL'se meisjes! Ik heb ongeveer 15 dagen om in Alice Springs te komen..dus dat moet goedkomen!

Mijn dagen in Melbourne gingen weer rap voorbij! Helaas moest Nigel (de jongen die me onderdak aanbood) afgelopen weekend naar Sydney omdat zijn oma was overleden..maar ik kon wel in zijn huis blijven.. Vreemde situatie maar ja..

Moet eerlijk zeggen dat ik voor me gevoel niet heel veel hier heb gedaan!
De tweede dag dus rugby training gehad..heb er nu nog spierpijn van, en 1x uitgeweest! Had me er iets meer van voorgesteld maar de omstandigheden waren er niet naar en misschien was het ook wel een keertje goed om even tot rust te komen!

Wel nog naar een Footy wedstrijd geweest, en niet zomaar 1, nope, het was de finale van het voorseizoen! De Western Bulldogs vs St. Kilda! Wat een spanning, wat een sensatie! Ik snapte er niks van! Western Bulldogs had gewonnen, dat je het even weet... Maar was een leuk uitstapje :)
Alleen de sfeer...tja...niks vergeleken met ons voetbalgekke landje neem dat van mij aan! Zelfs in adam maken ze meer geluid tijdens de wedstrijden... (kom maar met reacties.. ;))

Dit keer dus een kort verhaal, maar gelukkig hebben we de foto's nog!
Morgen wacht de Great Ocean Road op me.. en ik, ik kan niet wachten!

Tot snel koukleumen! Dan zal ik een wat spannender verhaal te vertellen hebben hoop ik!

(oja, aan alle heren van het 7e, nu het wat kouder is om te voetballen haak nou niet meteen af... zelfs ik krijg smsjes van de coach of ik niet mee kan doen! )

3 opmerkingen:

  1. He junge ik ga het zo nog een keer proberen..

    Het is hier weer een keer lekker weer een graadje of 17..bijna het terras op!

    Hou je het een beetje vol in de camper met 2 vrouwen....of is het hard werken? ;)

    Ik spreek je snel ouwe geniet er nog van!

    1low

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ps dit is via de account van de wel jaoo..

    BeantwoordenVerwijderen