donderdag 11 maart 2010

Sydney to Melbourne!

Pfff...de hele oostkust al gehad! En dat ik anderhalve maand ofzo...heb je gezien wat een afstand?! Als ik het zo op de kaart zie kan ik het bijna niet geloven...Maar het was me het tripje wel! Super veel mooie dingen gezien, gerookt, gegeten...en meegemaakt! Heel veel toffe mensen ontmoet, en weer afscheid van moeten nemen! Maar ik heb het al gezegd, zo is het backpacker's bestaan...

Na Byron dus terug in Sydney..Tijdens een heel druk weekend, dus de prijzen waren schandalig hoog voor een naar pis ruikende kamer, een met kakkerlakken gevulde keuken en een bed waar je liever niet op lag dan wel..maar goed, we hebben het gezellig gehad en als je het gezellig genoeg hebt slaap je of niet thuis of je slaapt voordat je in de gaten hebt dat je slaapt...of allebei! als je begrijpt wat ik bedoel ;)!
Het weekje in Sydney verder vooral gebruikt om een beetje bij te komen... Naar het strand van Manly gegaan, op Bondi me gebronzde huid een beetje bijgehouden, en voor degene die het nog niet gezien hebben..een nieuwe tattoo laten zetten! Weer een nieuwe foto, met mij erop..(of in ieder geval een deel van me..)

Op woensdag, na in de morgen heel vroeg op te zijn gestaan om de champions league te zien(geweldig!) 's middags mijn vlucht naar Melbourne gepakt! Voor ik ging nog even contact gezocht met iemand die ik in Sukothai had leren kennen en die toevallig in Melbourne woont... :) Nigel!
Die kon me wel ophalen...of ik al slaapplaats had? uh..nope! Dus nu slaap ik voor noppes op de bank bij Nigel! Word ik niet door andere backpackers wakker gemaakt midden in de nacht of vroeg in de morgen..heb een fatsoenlijke badkamer, schone keuken..paradijs!

Gisteren voor het eerst even de stad verkent...gruwelijk! En die avond mijn rugby-maagdelijkheid verloren... Een training meegedaan! Tering er zaten grote jongens bij! Maar jullie snappen, mij krijg je zomaar niet klein! ;) Super vet! Maar als ik terug in NL ben hou ik het toch maar bij voetbal...ik mis heren 7 te erg!
Vandaag met 2 meisjes uit NL, waarvan ik er 1 al kende van mijn topfunctie bij de Mars.., opzoek gegaan waar en hoe we een campervan kunnen huren om mee naar Alice Springs te rijden...

Ik hou jullie op de hoogte! Blijf waarschijnlijk nog wel even in Melbourne, morgenavond naar een rugby wedstrijd kijken en er staan nog wat andere dingen in de planning en Lonely Planet(die overigens helemaal niet zo Lonely is, dus ze moeten echt een andere naam bedenken..). Dus ik ben hier nog niet klaar!

Oja, ik heb nog een vraag waar ik het antwoord maar niet op kan bedenken...gebeurd zelden..misschien kunnen jullie me helpen?? De vraag is; Hoe komt het dat Bruce Springsteen op de plaat Hungry Heart (je weet wel; Hu-hu-hung-er-y Hea-a-art!) opeens een hele andere stem heeft dan in alle andere singles die ik van hem op me ipod heb???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten