dinsdag 8 december 2009

Ayuthaya


9 opmerkingen:

  1. Hey mattie,

    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

    Wat een schitterende foto's!!! Zit hier met Karlijn en Luuk lekker naar jou blog te kijken. Het ziet er allemaal indrukwekkend uit!

    Geniet ervan.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Niels,

    Gefeliciteerd!!

    De verhalen tot nu toe klinken er goed! En gave foto's ook. Maar die tattoo op je rug, ik dacht eerst dat het henna was ofzo, maar hij is echt! (of niet?)

    Geniet ervan daar, ik ben benieuwd naar je volgende verhaal!

    xxx Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOI Niels,

    Van harte Gefeliciteerd met je verjaardag. Wij zullen vanavond op je gezondheid proosten. Maak er een gezellige verjaardag van.
    ps de foto's zijn veel uitnodigender dan Bangkok.
    Kus. Peter en Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van Harte Niels, de dag is voor jou bijna om als ik dit schrijf en ik hoop dat het een leuke was.

    Ik geniet hier ook van je verhalen en je foto's dus ga zo door kerel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niels van harte gefeliciteerd met jou verjaardag, drink er maar een paar van ons maar niet te veel anders foppen ze jou.

    P&A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heeeee nielsss!!! GEFELECITEEERD MET JE VERJAARDAG!!!! khad je al gesmst, maaar kweenie of je, je telefoon bij je hebt enzo..duss ook maar even via deze weg :)!! Lekker biertjes/cocktails aan het drinken..?! Hopelijk maak je er daar echt een mooi feestje van...moet volgens mij wel lukken in zo'n fantastische omgeving!! Kben echt zooooooooo ontzettend jaloers als ik al je foto's bekijk en je verhaaltjes lees!! Geniet er maar van!!
    Dikke kus,
    linde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Nielske,

    Wat gaat de tijd snel!

    Kort geleden was je nog een jonge BP-er, nu ineens een BP-er op enigszins gevorderde leeftijd!

    Proficiat!

    Groeten,

    Annelies & Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi lieverd,
    Ben je goed aangekomen met de bus?Ik heb gisteren bij Bek een kaart van Thailand gekocht en alle plaatsen onderstreept waar je geweest bent!Zo kan ik je beter volgen en reis ik een beetje mee.Je hebt al een hele afstand afgelegd!!Blijf ons verrassen met mooie foto,s.Veel liefs en xxx
    mapa.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Niels,

    Heb oma zo juist jouw weblog laten zien en de foto's Ze snapt er helemaal niks van. :Zo dat door de leeftijd komen?
    Oma wil ook wat zeggen, ze begint nu ineens hard te roepen, denkt dat ze je zo kan bereiken.
    Komtie:

    Ha Niels, hoe is het met je? De boom wordt steeds groter!!

    BeantwoordenVerwijderen