dinsdag 8 december 2009

van rayong naar ayuthaya

Daar is ie weer! De meest slecht voorbereidde bp'er allertijden...

Na een paar fijne dagen in Rayong weer in me eentje op pad! Een lange busrit zonder eten verder kwam ik rond 16.00u aan in Ayuthaya (pak de atlas er maar bij..).
Zit nu in een guesthouse..Tony's Place!

Eerst maar even wat gegeten want ja ik had honger! En dat met die hitte... onverantwoord!

De manager vroeg bij het inchecken naar mijn beroep, dus ik vertel over Sint Lucas en A'dam.. zegt ie 'o nice so you can make velly great pictures than!' of ik foto's wilde maken van een paar nieuwe kamers voor op de website.. haha ik kan misschien wat regelen ja! (fotografie was niet bepaald mijn sterkste vak!)

's Avonds een tripje gemaakt met de tuk-tuk langs ouwe ruines en tempels..serieus vet! Ik zat in me eentje aan tafel en dacht..dit ga ik niet heel de avond vol houden.. ik trek de stad in (ik bedoel, ben er nu toch! :)) en het was het waard! Nog een repetitie gezien voor een of ander festival, mannen met zwaarden die tegen elkaar vochten.. gruwelijk!

Weer terug bij Tony's besloot ik aan te schuiven bij een groep van ongeveer 6 of 7 bp'ers.. werd een gezellige avond! eerst tot sluiting bij Tony's gedronken (23.00u...)en daarna naar een foute discotheek gegaan.. wat een herrie! maar wel gezellig!

Om 16.00u een boattrip op het programma en zo nog even een ruine mee pakken!
Ik zal de volgende keer wat nieuwe foto's uploaden!

lieve mensen ik spreek jullie snel!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lieverd,
    Mooie foto,s zeker die van je rug!!De foto by night is mooi kijk uit na de rest van die trip.
    Ik had de atlas al te voorschijn gehaald ga zo je reis volgen.Nu ga ik een eitje bakken het is nl 12.30 uur (woensdag)dikke kus mam en pap
    XXXX
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niels kerel,

    Wat een prachtig land, dankzij Google Earth is je reis mooi te volgen, daar staan ook nog bij de bezienswaardigheden foto's ervan.

    Lijkt me geen pretje zo'n tattoo gezet te krijgen op Thaise wijze. Wat betekent het symbool dat nu op je rug staat? Zeker de eerste nachten erna op je buik moeten slapen......;-)

    Veel plezier
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen