zaterdag 12 december 2009

Sukhothai

Zo... wat een dagen! Ik ben kapot! Dit is geen vakantie, dit is gewoon keihard werken!...
Na Sukhothai met een groepje van 5(Celine,Claus,Nico,Joel en ik) naar Chiang Mai gereisd, 2(Boris & David) andere kwamen de volgende dag.. Rond 4u aangekomen en daarna opzoek naar een guesthouse..viel niet mee! Maar na 4/5 pogingen eentje gevonden. Yourhome, organiseert ook trekkingen in de jungle. Morgen gaat het gebeuren! 2dagen in de jungle, een olifantenrit, raften,hiking, drijven op een bamboovlot etc etc... zal een spannend verhaal worden de volgende x!

Chiang Mai hebben we de eerste avond ..en de 2e onveilig gemaakt! Voel me ziek zwak en misselijk maar het was wederom super gezellig! Maar ik ga (proberen) rustiger aan te doen want dit tempo hou ik fysiek en financieel niet 5 maanden vol...

Over Chiang Mai de volgende keer meer! Nu Sukhothai!
Met de groep bp'ers die ik in Ayuthaya ontmoet heb richting het noorden getrokken.
De eerste avond in Sukhothai was ik jarig dus ik moet eerlijk zeggen dat ik toen samen met Nico het niet kon laten om wat te gaan drinken...
Eerst in een barretje die al om 23.00 sloot en daarna naar een 'discotheek' in een hotel.. alleen maar thaise mensen! Maar we hebben een gezellige avond gehad (zie foto's)! Een thai probeerde me nog zijn vriendin of dochter ofzo aan te smeren..kan allemaal hier! :)

Dag 2 in Sukhothai hebben Celine, Nico en ik twee scooters gehuurd (man wat gingen die dingen hard! zeker 110 km/u) en zijn we naar het Historical Parc gereden...Tempels en ruines gespot maar vooral de omgeving was wow! Na een uurtje hadden we het park wel gezien en we besloten uit het park te rijden richting de bergen, beste idee van die dag denk! Super mooie natuur! En die wind als je op zo'n ding rijd met een temperatuur van 35graden ofzo is heerlijk..haha! (koud in NL) ;)

's Avonds nog een Australier ontmoet, hij gaf me meteen zijn nummer en adres voor als ik in melbourne ben! Kan hij me mooi rondleiden en laat ie me rugby zien! Gewoon een relax avondje gehad met wat kleine biertjes en een gitaar..

Want de dag erna dus naar Chiang Mai! Zoals ik al zei, volgende keer een uitgebreid ongetwijfeld spannend verhaal over de jungle!

De meest slecht voorbereide bp'er allertijden zegt tot de volgende keer! (hoop ik...)

2 opmerkingen:

  1. Je houdt de spanning er wel in....

    Verjaardag gevierd met de locals? De foto's van de reflectie v.d. palmboom en die van het keienpad zijn mijn favorieten Niels. Wie is de pluizige dame met het aapje? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. he neef,
    eindelijk je verhalen gelezen en je foto's bekeken!! ziet er allemaal super uit, kan je inmiddels al weer op je rug slapen??
    kijk uit naar je raft en jungle avontuur!!
    geniet ervan en we reizen met je mee
    liefs van de tanisjes uit stellencity
    dikke xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen